Rūpinimasis savimi fiziškai ir emociškai yra geras įprotis susiformuoti visam gyvenimui. Poilsis leidžia jūsų kūnui trigubai atsistatyti,atsikurti ir atgaivinti.

Tiesiog kvėpuok!

Įkvėpkite tą gyvenimo kvapą – tiesiogine prasme – be to kurio jūs negalite gyventi. Gilus kvėpavimas padeda skatinti visiškus deguonies mainus ir sukuria stipriausius savo kūno gydymo mechanizmus. Pripildykite plaučius oru ir pasakykite sau: „Aš kvėpuoju ramiai ir ilsėdamasis“, o kai iškvėpi, sakyk: „Aš iškvėpiu stresą ir įtampą“. Pasakyk, tai rimtai. Paleisk – rimtai, tai veikia!

Paprasta veikla, tokia kaip ši, gali nuveikti tikrai daug, kad sunaikintumėte tą streso būseną, sumažindami širdies susitraukimų dažnį ir išjungdami aliarmo sistemą. Norėdami šiek tiek papildyti pratimą, taip pat svarbų kasdienį papildymą per atostogas, kaip suspausti, atleisti ir kvėpuoti.

Miegok

Miego gaudesys gali atrodyti kaip klišė (ypač, kai atsiranda daugiau linksmų dalykų), tačiau visada svarbu papildomo miego, kai tik gali. Yra tikimybė, kad jūs vis dar susilaikysite nuo to, dėl to, kad jūsų galva vis dar prikimšta daug streso egzaminams, užduočių atlikimo naktimis, vakarėlių, todėl ypač šiuo metų laiku akivaizdu, kad turite skirti šiek tiek laiko savo miego papildymui. – užpildykite, kad galėtumėte iš tikrųjų atgaivintii save.

Skirkite laiko atsigauti

Tinkamai maitintis yra vienas iš svarbiausių dalykų, kuriuos galite padaryti prižiūrėdami save. Leisti sau keletą pelnytų patiekalų, žinoma, yra gerai, tačiau atidžiai stebėdami savo mitybą ir įsitikindami, kad suteikiate savo kūnui tai, ko reikia išgydyti po didelių streso mėnesių, gali reikšti skirtumą tarp naujų mokslo metai kad būsite kupini energijos! Sveiki užkandžiai ir receptai gali būti smagu paruošiami ir suteikiantys visavertį kurą jūsų kūnui.

Kai kuriems iš jūsų šis metų laikas taip pat gali reikšti keletą išgėrimų su draugais vakarėliuose ar šeimos atostogų renginiuose. Kiekvienas žmogus yra skirtingas, todėl žinokite savo ribas ir rūpinkitės savimi. Alkoholis kitą dieną gali pakenkti jūsų kūnui ir priversti jį atsigauti įtemptų metų dar sunkiau. Žiūrėkite vienas į kitą ir linksminkitės, tačiau ilsėkitės kūne, išgerdami tik pora, kad išvengtumėte nekontroliuojamų akimirkų ir kitos dienos bliuzo.

Atsipalaidavimas prie ežero

Vasaros laikotarpiu siūlome būtinai praleisti prie ežero, atitrūkti nuo visiškos rutinos. Tam puiki vieta yra poilsis prie Dusios ežero, vienas didžiausių Džūkijos ežerų, pilnas lankytinų vietų ir neapkrautas didelio srauto žmonių. Skirkite bent keletą dienų savo kūnui atsipalaiduoti. Taip pat, puiki proga praleisti laiko su savo šeima ir kitais artimaisiais, su kuriais ne vasaros sezonu tikriausiai susitinkate rečiau.