SEO labai ilgai naudojamas reklamos sferoje. Visiškai natūralu, kad kaip ir kitos reklamos galimybės, taip ir SEO yra apipintas įvairiais mitas, kurie kartais trukdo suvokti, kodėl ši reklama yra tokia. Tiksliau, kodėl optimizacija yra reikalinga Jūsų puslapyje.

Svarbiausia tartis su specialistais, o ne patiems bandyti atlikti optimizaciją, kuri, deja, dažniausiai nebūna sėkminga. Štai čia tada ir atsiranda įvairūs mitai, kurie trukdo suprasti, kad SEO paslaugos gali padėti Jums ne tik padidinti pardavimus, tačiau ir pagerinti verslo vardo reputaciją.

1.      Mitas – seo labai brangi paslauga.

Seo paslaugos tikrai nėra labai brangios, tačiau dažniausiai tai žmonės sužino tik tada, kai realiai pradeda tartis su specialistais dėl kainų ir kai pamatoma, kad jos aptartos racionaliai. Internete dažniausiai sklando mitai, kad reikia labai daug investuoti, kol gaunama kokybė. Tai nėra tiesa, kaina – bus, tačiau ji susidaro iš labai daug skirtingų veiksnių, tad jų vertinimas ir tuo pačiu galimybių analizavimas padeda paprasčiau numatyti biudžetą.

2.      Mitas – seo duoda tik trumpalaikę naudą.

Dar vienas gana dažnai girdimas mitas yra tai, kad optimizacija skirta tik trumpalaikei naudai. Tai yra visiškai netiesa. Būtent seo ir yra skirtas ilgam rezultatui, kuris jums atsiperka. Priešingai nei Google ads, kuris kaip tik naudojamas smūginei reklamai, pavyzdžiui, kai reikalingas tam tikrų akcijų pateikimas. Žinoma, Google reklama taip pat gera, tačiau nustojus investuoti pinigus – nauda bus nustojama gauti. Tuo tarpu svetainių optimizavimas džiugina savo nauda dar ilgai.

3.      Mitas – SEO straipsniai nėra būtini.

Paskutiniu metu taip pat labai daug ir labai garsiai yra diskutuojama apie seo straipsnius. Jeigu anksčiau jie buvo  rašomi Google robotams, tai šiuo metu daugiausia naudos skiriama žmonėms, kadangi tik tokiu atveju straipsnis tikrai turės realią naudą. Žinoma, reikia nepamiršti, kad tam tikri raktiniai žodžiai taip pat turi būti tekste, tačiau juos derinant reikia nepamiršti ir kuriamo turinio kokybės.

4.      Mitas – kiekvienas gali pats optimizuoti savo svetainę.

Kadangi šiuo metu internete galima rasti labai daug informacijos, natūralu, kad kai kurie bando patys tvarkyti savo svetaines ir parduotuves, tikisi, kad optimizacija bus naši. Ar taip ir yra? Deja, dažniausiai padaroma dar daugiau klaidų, kurių šalinimas kainuoja. Ne veltui sakoma, kad geriausia darbus palikti specialistams. Taip daryti ir reikia.

5.      Mitas – SEO bus naudingas tik tiek, kol į jį investuojama.

Tikrai ne. Seo ir yra labai vertinamas todėl, kad nauda bus ilgalaikė. Tiksliau  – yra ilgalaikė. Taip bent jau turėtų būti, jeigu optimizacija atliekama tinkamai. Blogiausia, kad kartais bandydami sutaupyti verslininkai samdosi prastą reputaciją turinčius verslininkus. Deja, dažniausiai nauda nebūna ne tik kad ilgalaikė, tačiau ji nejuntama apskritai. Tokiu atveju reikia suprasti, kad gera kokybė – kainuoja, tačiau ir atsiperka.

6.      Mitas – Seo tai tik tekstai.

SEO yra labai daug skirtingų komponentų apimtis darbas, kuris gali garantuoti, kad tam tikras internetinis puslapis arba prekybos vieta pasiekti kuo didesnę naudą. Šiuo metu ši reklamos galimybė apskritai labai plačiai išpuoselėta bei atsiranda vis daugiau inovacijų, kurios taip pat padeda gauti kuo daugiau naudos. Svarbiausia jas visas sekti ir tuo pačiu tinkamai išnaudoti. O tam dažniausiai gelbėja labai geras specialistas.

Paruošta pagal skaitmeninės rinkodaros agentūros „FAD“ pranešimą spaudai.